joi, 8 august 2013

Alergiile si tinctura de usturoi

       Cine n-a experimentat niciodata o alergie...!?!Nu am cunostinte medicale,insa am avut onoarea sa fac cunostinta cu acest cuvant atat de scurt si inofensiv in aparenta...Si nu,o alergie nu vine niciodata singura ci cu o multitudine de simptome care iti pun la incercare mai toate simturile si functiile fiziologice.
     Eu am avut ghinionul sa ma procopsesc cu o alergie chiar dupa nastere si astfel,nu m-am intors acasa doar eu si cu bebele,ci am adus la pachet un microb( sau un virus )din spital,care s-a manifestat rapid printr-o explozie de furuncule localizate mai peste tot si extrem de dureroase dar si cu o alergie.Pe langa noptile nedormite,lipsa laptelui matern,colici si alte asemenea experiente din primele saptamani de viata ale unui copilas,am avut de investigat si cauzele unei alergii insistente.Si cand spun "investigat"chiar asta inseamna,intrucat am facut muuulte analize si am incercat diferite tratamente,corespunzand diferitelor diagnostice date de diferiti medici dar ea,alergia mi-a ramas fidela.
     Am inceput sa exclud, pe rand,diferite alimente care ar fi putut cauza urticaria groaznica de care nu mai scapam decat cu ajutorul unor medicamente si doar pentru perioade scurte de timp:fara carne,fara branza,fara rosii,fara..........pana la un moment dat cand mi-am dat seama ca urticaria aparea si dupa ce beam apa.Asa ca,intr-un final,dupa luni de chin,m-am resemnat cu gandul ca nu-mi va mai trece vreodata si ca alergia tine mortis sa faca parte din viata mea.
        La vreo 8 luni de la debut,am gasit o reteta de tinctura de usturoi-se afla si pe net-si m-am hotarat sa o incerc.Au urmat zile in care a trebuit sa imi procur usturoi romanesc,nu din acela mare,chinezesc si alcool de peste 90 de grade.Am urmat pasii in realizarea tincturii dar si in ceea ce priveste tratamentul,pentru ca exista o schema de administrare si...surpriza...reprizele de urticarie s-au rarit in timp,pana cand au disparut cu totul...
     Nici pana astazi nu stiu cauza alergiei respective,desi au trecut 4 ani de atunci dar stiu ca singurul"medicament"care a avut efect a fost aceasta tinctura de usturoi.Printre beneficii se numarau multe afectiuni,chiar si cancerul...Si iarasi am revenit la intelepciunea populara si la leacurile babesti...dar,pentru mine,a fost revelatie si vindecare in acelasi timp...
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu